24 Şubat 2010 Çarşamba

"VEFALI BİR DOST VAR MI?" - 2

Allahumme salli ala Muhammed ve Al'i Muhammed ve accil ferecehum vel'an edaehum!


Sünni Kitaplarında Saklanan Gerçekler

Ehli Sünnet kitapları Hz. Ali aleyhisselam ve O'nun Evlatlarının (Yani Ehli Beyt İmamları (aleyhimusselam)) faziletleri ve Resulullah sallallahu aleyhi ve alihi ve sellem'in Hak halifeleri olduklarını buyuran hadislerle doludur. Ve bu hadislerde Allah celle celaluh ve Resulü sallallahu aleyhi ve alih, Hz. Ali aleyhisselam ve O'nun Evlatlarının (aleyhimusselam) Velayetini kabul edip, Onlara teslim olmanın herkese FARZ olduğunu buyurmaktadırlar. Bunun dışında herhangi bir feryadın ne Allah azze ve celle'nin ne de O'nun Resulü sallallahu aleyhi ve alihi ve sellem'in nazarında itibarı yoktur. Bu hadislerin hepsi Sünni kitaplarında mevcut olmasına rağmen, saklanmaktadır. Bu hadislerden bir kısmı aşağıdadır. İsteyen ilgili yerlere ve kaynaklara müracaat edebilirler...

..............

7- “Cabir bin Abdullah diyor ki: Hz. Resulullah sallallahu aleyhi ve sellem Hum vadisine geldiğinde halkı topladı ve Hz. Ali bin Ebu Talib'in elinden tutarak Allah'a hamd ü senadan sonra şöyle buyurdu: “Ey halk! Sizin bana muhalefetinizden çekiniyorum, sanki benden sonra gelen ailemden daha fazla buğz ettiğiniz birileri yok gibi.” Sonra buyurdu ki: “Ama Allah Ali'yi bana nispet tıpkı benim kendisine nisbetim gibi karar kıldı. Tıpkı benim ondan razı olduğum gibi Allah da ondan razı olmuştur. Hiçbir şey benim ve Ehli Beytimin sevgisiyle değiştirilemez.” Sonra ellerini kaldırarak şöyle buyurdu: “Ben kimin mevlası isem Ali de onun mevlasıdır. Allahım onu seveni sev, ona düşman olana düşman ol.” Halk Hz. Resulullah'a doğru koşup ağlayarak şöyle dediler: Seni kızdıracak birşey yapmaktan Allah'a sığınırız. Allah Resulünün gazabından Allah'a sığınırız. Resulullah ondan sonra onlardan razı oldu.”

El Ğadir: c. 1, sf. 22, Tefsir-i Sealibi, Esnal Matalib: sf. 3 (Cezeri), Makteli Harezmî...

8- “Resulullah sallallahu aleyhi ve sellem buyurdu ki: “Her peygamberin ümmetinde kendine benzer biri vardır. Bana benzeyen Ali'dir.”

Riyad un Nadra: c. 2, sf. 164.

9- “Resulullah sallallahu aleyhi ve sellem buyurdu ki: “Kendimden sonra bıraktığım en hayırlı insan Ali'dir.”

Mevakıf-ı îci: sf. 80, Mecme uz Zevâid: c. 9, sf. 113.

10- “Resulullah sallallahu aleyhi ve sellem buyurdu ki: “Ali'nin bana olan nispeti tıpkı başımın bedenime olan nispeti gibidir.”

Nur ul Absâr: sf. 80, Feyz ul Gadir: c. 4, sf. 357, Şerhi Azizi: c. 2, sf. 417,...Riyad un Nadra: c. 2, sf. 162.
........

Allahu Teâlâ Ayeti Kerimede şöyle buyurmuştur: “Ey iman edenler! Allah’a itaat edin, Peygambere ve Sizden olan emir sahiplerine itaat edin.” (Nisa, 59).

“İşte Allah, iman edip salih amellerde bulunan kullarına böyle müjde vermektedir. De ki: Bu Risaletime karşılık, sadece Ehli Beyt'ime sevgi istiyorum...” (Şura, 23).

"Allah ve Resulünü incitenlere Allah dünyada ve ahirette lanet etmiş ve onlar için horlayıcı bir azap hazırlamıştır." (Ahzab, 57).
...

Bakınız Resulullah sallallahu aleyhi ve alihi ve sellem ne buyuruyor: “Ama Allah Ali'yi bana nispet tıpkı benim kendisine nisbetim gibi karar kıldı. Tıpkı benim ondan razı olduğum gibi Allah da ondan razı olmuştur. Hiçbir şey benim ve Ehli Beytimin sevgisiyle değiştirilemez.” Sonra ellerini kaldırarak şöyle buyurdu: “Ben kimin mevlası isem Ali de onun mevlasıdır. Allahım onu seveni sev, ona düşman olana düşman ol.” Halk Hz. Resulullah'a doğru koşup ağlayarak şöyle dediler: Seni kızdıracak birşey yapmaktan Allah'a sığınırız. Allah Resulünün gazabından Allah'a sığınırız. Resulullah ondan sonra onlardan razı oldu.”

El Ğadir: c. 1, sf. 22, Tefsir-i Sealibi, Esnal Matalib: sf. 3 (Cezeri), Makteli Harezmî...

Ve yine buyuruyor ki: “Resulullah sallallahu aleyhi ve sellem buyurdu ki: “Ali'nin bana olan nispeti tıpkı başımın bedenime olan nispeti gibidir.”

Nur ul Absâr: sf. 80, Feyz ul Gadir: c. 4, sf. 357, Şerhi Azizi: c. 2, sf. 417,...Riyad un Nadra: c. 2, sf. 162.

...

BASİRET EHLİ için herhangi bir söze gerek yoktur kanımca...

Ey Allah'ın Kitabına ve Peygamberimizin Sünnetine tabi olduğunu iddia eden! Allah'ın emrine ve Peygamberimizin Sünnetine itaatin:

Hilafeti gasp edip, Peygamberinin kızını şehit eden...
Hz. Ali aleyhisselam'a isyan edip O'nun hakkını gözetmeyen ve O'nunla savaşan ve O'nu şehit eden...
İmam Hasan aleyhisselam'a isyan edip, O'nunla savaşan ve O'nu şehit eden...
İmam Hüseyin aleyhisselam'a isyan edip, O'nunla savaşan ve Kerbelâ'da O'nu ve ashabını şehit eden kimseleri halife olarak kabul edip onları sevmen ve onlara biat edip itaat etmen midir?
İmam Hüseyin aleyhisselam'ın Masum Evlatlarına, Resulullah sallallahu aleyhi ve alihi ve sellem'in Hak halifelerine isyan edip, Onları şehit edenlere biat edip onları sevmen midir?

Senin Dindeki vazifen Ehli Beyt aleyhimusselam'a İman edip, Onlara teslim olman ve Onları ve Onları sevenleri sevmen midir? Yoksa Ehli Beyt aleyhimusselam'a isyan edip, düşmanlık eden, Onları şehit edip, Onların dostlarına ve sevenlerine zulüm edenleri sevip, onlara itaat etmen midir??????

Allah'ın Dinine, O'nun Kitabına ve Resulü sallallahu aleyhi ve alihi ve sellem'in Sünnetine Gösterdiğin VEFA bu mudur???????????

Resulullah sallallahu aleyhi ve alihi ve sellem'in RİSALETİ'NİN karşılığı bu mudur????????????????

......

“Hakka ulaştıran mı uyulmaya daha layıktır, yoksa doğru yola ulaştırılmadıkça kendisi hidayete ulaşmayan mı? Ne oluyor size? Nasıl hükmediyorsunuz?” (Yunus, 35).

Ve kalben, fikren, zikren ve amelen feryad edip diyecek var mı:


“EŞHEDU ENLA İLAHE İLLALLAH VE EŞHEDU ENNE MUHAMMEDEN RESULULLAH VE EŞHEDU ENNE ALİYYUN VELİYYULLAH.”

Delilleri yayınlamaya devam edeceğiz İnşallah!

Vesselam...

www.kerrar.com: Hak Âşıklarının Adresi.


Allahumme salli ala Muhammed ve Al'i Muhammed ve accil ferecehum vel'an edaehum!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder